Sunday, September 14, 2008

Не ми хареса...

The Life Before Her Eyes (2007) не ми хареса. Много хубава идея, но за жалост зле пресъздадена. Доста добре подбрана музика, което обаче не стига... За мен основната идея беше как се справяме със съвестта си (гузната такава). Другото е второстепенно. И за това казах, че една хубава идея е зле реализирана. Някак си ми се струва, че остана накрая на заден план.

Гледах The Secret Life of Words (2005). Гледах и My life without me (2003) на същата режисьорка (Isabel Coixet) и отново със Сара Поли в главната роля, който ми хареса много повече (силен, обикновен и истински). Може и в мен да е проблемът. В "The Secret Life of Words" действието се разива в Ирландия и Дания. Мен ме налягат едни неприветливи мисли за студ, дъжд, мрак... Има нещо, което ме смущава в целия филм и не знам какво е.

White Oleander (2002) - не ми хареса въпреки силния женски състав.
Астрид имаше неприятно-небрежна гримьорка / фризьорка. В една и съща сцена (!) се появява ту с черни, ту с руси вежди, смениха хиляди пъти дългата руса перука, като всеки път цветът беше в различни нюанси. Адски силен дистрактор се оказа това и през цялото време си мислех, сега с какъв нюанс на русото ще се появи и с какви вежди... Ужасно просто...

Beyond Borders (2003) - гледаем е. Имах чувството, че са 2 филма, събрани в един. Първата част е доста документална. Ако човек не е подготвен за това, което се показва, може и да не издържи... Втората част е една любовна история.
Although well-intentioned, and reflecting Jolie's real-life interest in promoting humanitarian relief, the film was critically and financially unsuccessful. Concurrently with the release of the film, Jolie published Notes from My Travels, a collection of journal entries from her real-life experiences as a Goodwill Ambassador for the United Nations High Commissioner for Refugees
Като се отърси от холивудските мераци*, които носи в себе си, препоръчвам филма, най-малкото заради погледът на проблеми, за които масово хората в западната цивилизация често не се замислят, а би трябвало...

*холивудски мераци във филма = Джоли в главната роля в ТАКЪВ филм. Същата катастрофа (пак да подчертая: според мен) като при кастинга на A Mighty Heart (2007), в който игра Mariane Pearl. Ей затова е холивудски мерака...

Gia (1998) не съм го гледала, но знам, че е за някаква моделка - ей там мога да си представя, че е сполучлив кастингът. Както и в Original Sin (2001) примерно или Beowulf (2007).

No comments:

Post a Comment